• +36 33 507 670
  • Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

Általános Szerződési Feltételek

  1.  Általános Szerződési Feltételek

    1. Bevezetés
      Jelen Általános Szerződési Feltételek (továbbiakban ÁSZF) tartalmazza a www.biokenyer.hu weboldalon (a továbbiakban: Honlap) elérhető szolgáltatás igénybevételének igénybe vevő továbbiakban: Felhasználó) általi használatának feltételeit. A Felhasználó a Honlap használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.
    1. A Szolgáltató

    A webáruház üzemeltetője a Piszkei Öko Kft. (továbbiakban szolgáltató)
    Szolgáltató székhelye: 2541 Lábatlan, Rákóczi Ferenc út 182.
    Nyilvántartásba bejegyző hatóság neve: Tatabányai Törvényszék Cégbírósága, 2800 Tatabánya, Komáromi u. 4.
    Szolgáltató nyilvántartási száma: Cg. 11-09-007546
    Szolgáltató adószáma: 11976790-2-11

    Szolgáltató elérhetősége:
    E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
    Telefonszám: +36 33 507 670

         

            2.1. Webtárhely szolgáltató, hosting

                Cégnév: Jelen-Lét-Elem Kft.
                Székhely: 8060 Mór, Mátyás király u. 55.
                Cégjegyzékszám: 07-09-019706
                Adószám: 23106822-1-07
                Képviselő: Tóth Balázs
                Telefonszám: +36703228618
                E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
                Honlap: www.jelenem.hu 
                Adatkezelési tájékoztató: https://jelenem.hu/adatkezelesi_tajekoztato.pdf

             3. Felhasználási feltételek

             3.1. Szerzői jogok
               

                A honlap teljes egésze (szövegek, képek, grafikai elemek, stb.) szerzői jogvédelem alá        esik, így kereskedelmi célokra előzetes írásos engedély nélkül másolni, módosítani, terjeszteni tilos!

    1. A honlapon történő vásárlás

          4.1. Megrendelés folyamata

                A honlap termékbemutatási, és online megrendelési lehetőséget biztosít a Felhasználók      számára. A honlapon a Felhasználó menüpontok segítségével böngészhet. A termékek a          „webshop” menüpontban találhatók meg. A termék listáról a részletes termék oldal a    termék nevére klikkelve érhető el, itt tájékozódhat a megrendelni kívánt termék részletes   jellemzőiről, áráról. A választott termék a „Kosárba tesz” gomb segítségével helyezhető a    kosárba, a gomb előtt a szükséges darabszám beállítható. A Felhasználó a kosár    tartalmát a  „Kosár tartalmának megjelenítése” menüpont segítségével ellenőrizheti. Itt       módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve      törölheti az adott tételt. A Felhasználó a Megrendelés gombra klikkelve folytathatja a   vásárlási folyamatot. Második lépésként lehetőség van belépésre, regisztrációra.

                A regisztráció során az alábbi adatokat kell a Felhasználónak megadnia: e-mail cím, név,    telefonszám, számlázási cím, valamint ha ettől eltérő a szállítási cím. Regisztrációhoz az előbbi adatokon felül egy jelszó megadása is szükséges. A sikeres regisztrációról a   Felhasználó     a honlapon tájékozódhat. A Felhasználó a regisztrációjának törlését e-    mailben kérheti a Szolgáltatótól, ez esetben új vásárláshoz újra kell regisztrálnia. A             hozzáférési adatok titokban tartásáért a Felhasználó felelős. A Felhasználó felelős az          adatai frissítéséért, valamint köteles a Szolgáltatónak bejelenteni, ha tudomására jutott,     hogy az adataival harmadik fél visszaélt. Elfelejtett jelszó esetén a honlapon új jelszó            beállítható a regisztrált e-mail címre. Amennyiben a Felhasználó korábban regisztrált a      honlapon, a megrendelési folyamat a felhasználó nevének és jelszavának megadásával   folytatható.

                A megrendelés következő lépéseként a Felhasználónak ki kell választania a számára          megfelelő fizetési és szállítási módot. A Felhasználó egy összefoglaló oldal segítségével         ellenőrizheti minden korábban megadott adatát, és a megrendelni kívánt termékeket,           azok mennyiségét. Ha mindent megfelelőnek talál, akkor a „Megrendelem!” gomb           segítségével véglegesítheti rendelését. Erről a honlapon, illetve e-mailben kap      megerősítést. Amennyiben a megrendelés rögzítése után (pl.: a visszaigazoló e-mailben)    észlel hibás adatot, haladéktalanul, de legfeljebb 24 órán belül köteles jelezni azt a         Szolgáltató felé. Megrendelési szándéktól függetlenül a Felhasználó a belépést        a Főoldalon, a Bejelentkezés gomb segítségével végezheti el. Belépés után megjelenik     egy Profil szerkesztése  menüpont, ahol a regisztráció során megadott adatait tudja             módosítani, valamint a leadott megrendelésének adatait, és állapotát követheti nyomon.

     

              5.2. Ajánlati kötöttség, visszaigazolás

                A Szolgáltató a Felhasználót 48 órán belül tájékoztatja a visszaigazolásról. Ha a      Felhasználó nem kapja meg 48 órán belül a visszaigazolást, úgy a Felhasználó mentesül        ajánlati kötöttsége alól, a megrendelt termékeket nem köteles átvenni kivételt képez ez      alól, ha a Szolgáltató önhibáján kívül nem tudja értesíteni a Felhasználót. A visszaigazoló e-mail tartalmazza a vásárlás során megadott adatokat, a rendelési adatokat, a             megrendelt termék(ek) nevét, árát, a választott fizetési és szállítási módokat, a rendelés      sorszámát, valamint ezen felül a Felhasználó rendeléssel kapcsolatos megjegyzéseit.

     

               5.3. A szerződés létrejötte

                A szerződés megkötésére magyar nyelven van lehetőség. A megrendelés leadása elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre az elektronikus kereskedelmi       szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes            kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak megfelelően irányadóak. A    szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló        45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók             jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit. A   szerződés az automatikus visszaigazolás megérkezésével jön létre.

     

               5.4. A szerződés iktatása
                A honlapon keresztül kötött szerződés nem minősül írásbeli szerződésnek, a Szolgáltató     azt nem iktatja, utólagosan nem hozzáférhető.

               5.5. Számla
               

                A Szolgáltató papíralapú számlát állít ki, melyet a Felhasználó részére küldött árucsomag    tartalmaz.
                Ha a Felhasználó egyes tételekről külön számlát szeretne kérni, akkor külön kell azokat      megrendelnie.

     

               5.6. Fizetés

                Amennyiben Ön nem kíván több terméket kiválasztani a webáruházban, úgy a         „Megrendelés” gombra kattintva véglegesítheti rendelését.

                Személyes átvétel esetén a  Biopiacon csak készpénzes fizetésre van lehetőség.

                Házhozszállítás esetén 2 lehetőség közül választhat:

                -       A Felhasználó a csomag kézhezvételekor fizeti meg a csomag és a szállítás    költségét. A Felhasználó a termék/termékek átvételekor készpénzzel a futárnak egyenlíti            ki a számla végösszegét. A futárnál bankkártyás fizetési lehetőségre nincs mód.

                -       A megrendelés gomb megnyomása után Barion bankkártyás fizetéssel fizeti meg a      megrendelés összegét.

                Átutalásos fizetési mód választása esetén a Szolgáltató a megrendelést az ellenérték          jóváírását követően teljesíti. Speciális termékek esetén az Szolgáltató a teljesítést, előleg        megfizetése esetén teljesíti. A Szolgáltató fenntartja a jogot, hogy különösen nagy értékű    megrendelés esetén a megrendelés teljesítését előleg megfizetéséhez kösse. Amennyiben a Felhasználó a megrendelését nem veszi át, úgy a legközelebbi             megrendelés esetén a Felhasználó csak Barion egyenleggel vagy Barion bankkártyás         fizetéssel fizethet 

                A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja.
                Magyar Nemzeti Bank engedély száma: H-EN-I-1064/2013
                Bankkártya adatai a Szolgáltatóhoz nem jutnak el.

     

           5.7. Átvételi lehetőségek, Szállítás
                Az alábbi átvételi és szállítási lehetőségeket biztosítjuk a Felhasználók számára:

    5.7.1. Futárszolgálat
         Országos házhozszállítás esetén a csomagjainkat a GLS futárszolgálat minden kedden,     szerdán, csütörtökön és pénteken 8-17 óra között szállítja ki.

           5.7.2. Személyes átvétel

                A honlapon megrendelt termékeket személyesen is átveheti két egységünk valamelyikében:

                MOM Biopiac: MOM Kultúrális Központ, 1124 Budapest Csörsz u.18.

                Lábatlani telephely (előre egyeztetett időpontban): 2541 Lábatlan, Rákóczi Ferenc út     182 

                Amennyiben a Felhasználónak egyedi kérése van a csomagszállítás időpontját illetően        (pl. csak délután tartózkodik a csomagátvételként megjelölt helyen), szíveskedjék azt a         rendelési folyamatban a megjegyzés rovatban feltüntetni. Webáruházunk az egyedi    kéréseket minden esetben feldolgozza vagy továbbítja a futárszolgálat felé. A                    futárszolgálat munkatársa a Felhasználó telefonszámát megkapja, ezzel is rugalmasabbá             téve a rendelést. A Felhasználó tudomásul veszi, hogy az egyedi kéréseket nem minden            esetben tudjuk teljesíteni. Amennyiben a kézbesítés sikertelen, a futárszolgálat        munkatársai második kézbesítést is megkísérelnek.

                A vevő esetleges kifogásait az áruval kapcsolatos hiba észlelésétől számított 24 órán          belül jelentheti be írásban a Szolgáltatónál. Megalapozott minőségi kifogás esetén a           Szolgáltató fenntartja   a jogot, hogy vagy a hibát ingyenesen elhárítja, vagy a kiszállított   árut ingyenesen kicseréli. A vevő a minőségi hiba közlésével egyidejűleg köteles      bejelenteni szavatossági igényét a fentieknek megfelelően.

             6. Elállási jog

             6.1. A felhasználót a termék kézhezvételétől számított 14 napon belül indokolás nélküli     elállási jog illeti meg. Ha Ön elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó            egyértelmű nyilatkozatát, vagy honlapunkon közétett nyilatkozat mintát kitöltve -       https://piszkeioko.hu/vevo-informaciok/a-webshop-hasznalata/vasarlas-elallas.html -     köteles eljuttatni (például postán, telefaxon vagy elektronikus úton küldött levél útján)      az alábbi címre: Piszkei Öko Kft., 2541 Lábatlan, Rákóczi út 182., tel.: +36 33 507         670, e-mail:  Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát..

                Felhasználó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől         számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve Eladónak vagy Eladó által a termék átvételére meghatalmazott személynek átadni. Megrendelő a megrendelt         terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségével késedelem nélkül juttathatja vissza Eladó részére. A fogyasztó nem gyakorolhatja az elállási jogát romlandó vagy     minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében, illetve olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő     felbontása után nem küldhető vissza.

             6.2. Eladó a termék visszaérkezését követően haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon      belül visszatéríti a kifizetett összeget a Megrendelő részére, beleértve a szállítási díjat           is. Amennyiben Megrendelő a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választ, a vállalkozás nem köteles visszatéríteni az ebből       eredő többletköltségeket. A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott          fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód             igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából    kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli

                A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014.        (II.26.) Korm. rendelet >>> ITT <<< érhető el. Az Európai Parlament és a Tanács   2011/83/EU számú irányelve >>> ITT <<< érhető el.

    7. Kellékszavatosság

           7.1. Megrendelő az Eladó hibás teljesítése esetén Eladóval szemben      kellékszavatossági     igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.

      7.2. Megrendelő – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:    kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a Megrendelő által választott igény teljesítése lehetetlen vagy az Eladó számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát az Eladó költségére Vevő is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Megrendelő viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

    Vevő köteles a hibát annak felfedezésétől számított 24 órán belül közölni.           Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől       számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.

          A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye    érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Vevő igazolja, hogy a     terméket az Eladó nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban           már Vevő köteles bizonyítani, hogy a Vevő által felismert hiba már a teljesítés         időpontjában is megvolt.

          A szerződés teljesítésétől számított két éves elévülési határidőn túl          kellékszavatossági     jogait már nem érvényesítheti.

         

          Szavatossági igények érvényesítése
          Amennyiben bizonyíthatóan szavatosság beli problémája adódott a termékekkel      kapcsolatban (pl.: gyártási vagy csomagolási hiba) úgy a szavatossági igényeit a    Felhasználó az alábbi elérhetőségeken érvényesítheti:
          Név: Piszkei Öko Élelmiszergyártó és Kereskedelmi Kft.
          Levelezési cím: 2541 Lábatlan, Rákóczi Ferenc út 182.
          Telefonszám: +36 33 507 670
          E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.

    8. Termékszavatosság

    Ingó dolog (termék) hibája esetén a Megrendelő - választása szerint - az előző pontban             meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

          Termékszavatossági igényként a megrendelő kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

          A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi       követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban            szereplő tulajdonságokkal.

    Termékszavatossági igényét a Megrendelő a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Megrendelőnek kell bizonyítania.

    A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

                  - a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta                  forgalomba, vagy

                  - a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal                  időpontjában nem volt felismerhető vagy

                  - a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából                    ered.

         A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Eladó felhívja Megrendelő figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

          Az adott termék gyártójáról Megrendelő Eladótól tájékoztatást kérhet telefonon/e-           mailen, valamint postai úton az Eladó székhelyére, telephelyére címzett levél            útján

          9. Jogérvényesítési lehetőségek
          A Felek kölcsönösen megegyeznek abban, hogy tárgyalásokat kezdenek a békés    rendezés érdekében.

                9.1. Panaszügyintézés helye, ideje, módja
                A Felhasználó a termékkel vagy a Szolgáltató tevékenységével kapcsolatos fogyasztói        kifogásait az alábbi elérhetőségeken terjesztheti elő:
                E-mail cím: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
                Telefonszám: 
    +36 33 507 670.

                A Szolgáltató a szóbeli panaszt, amennyiben arra lehetősége van, azonnal orvosolja. Ha     a szóbeli panasz azonnali orvoslására nincs lehetőség, a panasz jellegéből adódóan,             vagy ha a Felhasználó a panasz kezelésével nem ért egyet, akkor a Szolgáltató a       panaszról jegyzőkönyvet – melyet öt évig, a panaszra tett érdemi válaszával együtt - vesz    fel. A Szolgáltató a jegyzőkönyv egy példányát személyesen közölt (üzlethelyiségben)       szóbeli panasz esetén helyben a Felhasználónak átadni, vagy ha ez nem lehetséges,             akkor az alább részletezett írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint köteles eljárni.    A Szolgáltató a telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás      felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Felhasználónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldi a jegyzőkönyv másolati példányát. Minden egyéb esetben             a Szolgáltató az írásbeli panaszra vonatkozó szabályok szerint jár el. A telefonon, vagy             más hírközlési eszköz segítségével rögzített panaszt a Szolgáltató egyedi azonosítóval       látja el, mely a későbbiekben egyszerűsíti a panasz visszakeresését. A Szolgáltató a          hozzá írásban érkezett panaszt 30 napon belül érdemben megválaszolja. Az intézkedés             jelen szerződés értelmében a postára adást jelenti. A panasz elutasítása esetén a    Szolgáltató az elutasítás indokáról tájékoztatja a Felhasználót.

                 9.2. Alternatív vitarendezés

                Kötelezettséget vállalunk az alternatív vitarendezési fórum igénybevételére a fogyasztói      jogvitáik rendezéséhez. Az Európai Bizottság által fejlesztett és üzemeltetett online    vitarendezési platformot a linkre kattintva érheti el:
                                   https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

                Az online vitarendezési platform használata regisztrációt igényel az Európai Bizottság         rendszerében, majd bejelentkezés után a fogyasztó benyújthatja panaszát a honlapon        keresztül, ha nem sikerült közvetlenül rendeznie a jogvitáját a vállalkozással.
                A panasz benyújtását követően az online vitarendezési platform azonnal továbbítja azt az   ellenérdekű félnek. Ezt követően az érintetteknek meg kell egyezniük egy alternatív        vitarendezési fórumról, amely végső soron el fog járni a közöttük fennálló ügyben. Azokról             a fórumokról, amelyek eljárhatnak az esetükben, a platform tájékoztatja a feleket. Amint   megszületik a megállapodás a vitarendezési fórumról, az online platform oda továbbítja a      panaszt.
                Ha a feleknek nem sikerül 30 napon belül megegyezniük, vagy ha a platform sem tud a       benyújtott adatok alapján olyan alternatív vitarendezési fórumot azonosítani, amelynek            hatásköre van eljárni, a panasz további feldolgozására nem kerül sor.

     

                9.3. Egyéb jogérvényesítési lehetőségek

                Amennyiben a Szolgáltató és a Felhasználó között esetlegesen fennálló fogyasztói jogvita   a Szolgáltatóval való tárgyalások során nem rendeződik, az alábbi jogérvényesítési    lehetőségek állnak nyitva a Felhasználó számára: Panasztétel a fogyasztóvédelmi          hatóságnál, Békéltető testület eljárásának kezdeményezése, Bírósági eljárás      kezdeményezése.

                A Szolgáltató székhelye szerint illetékes Békéltető Testület:

                Komárom-Esztergom Megyei Kereskedelmi és Iparkamara által működtetett    Békéltető Testület

                Cím: 2800 Tatabánya, Fő tér 36.
                Telefon: 06-34-513-010
                Fax: 06-34-316-259
                Email: Ez az e-mail-cím a szpemrobotok elleni védelem alatt áll. Megtekintéséhez engedélyeznie kell a JavaScript használatát.
                web: www.kemkik.huhttp://kem-bekeltetes.webnode.hu

    10. Egyéb

                10.1. ÁSZF, árak módosítása
                A Szolgáltató jelen ÁSZF-et, a honlapon forgalmazott termékek árait és egyéb feltüntetett   árakat nem visszamenőleges hatállyal bármikor módosíthatja, a módosítás a honlapon   történő közzétételt követően lép életbe, és csak az életbe lépést követő tranzakciókra             érvényes.

                10.2. Technikai korlátok
                A honlapon történő vásárlás feltételezi a Felhasználó részéről az Internet lehetőségeinek    és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre      és a felmerülő hibákra. A Szolgáltatót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba   észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a           vásárlást.

                10.3 Egyéb kiegészítések
                A Szolgáltató megtesz mindent azért, hogy az oldalain megjelenő adatok (termékek ára,     elérhetősége, leírása stb.) a lehető legpontosabbak legyenek. Az esetlegesen előforduló   hibákért a Szolgáltató felelősségére a 17/1999. (II.5.) kormányrendeletben és a Ptk.-ban     rögzített rendelkezések irányadók. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek          a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Kizárólag abban az         esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja         fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a            visszaszállítás díját a Megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag     ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani. A jelen    általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 45/2014 (II.26.) kormányrendelet, és az             elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal    összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók

    ÁSZF hatályba lépés dátuma
    Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje: 2017. március 17.
    Frissítve: 2021.06.29.


© 2021 Piszkei Öko Kft. | Minden jog fenntartva!